Fitnesscentrum en Sportschool Curves in Nijkerk heeft donderdagavond 20 oktober een Pink Ribbon diner georganiseerd voor haar leden en mensen van daarbuiten. Vrijwel alle dames die deelnamen waren in het roze gekleed. De opbrengst is bestemd voor Pink Ribbon, onderdeel van KWF kankerbestrijding. Het diner werd georganiseerd in restaurant De Dolle Joncker in Nijkerk. Foto Kees van den Heuvel


















