Vele weken moesten de bewoners op de Buntwal en de aanverwante nieuwbouwwijken ten oosten van Nijkerkerveen omrijden om te worden ontsloten, maar sinds dinsdag 15 november is de Buntwal weer bereikbaar. Het is geasfalteerd en aangesloten op de Van Dijkhuizenstraat en de Vrouwenweg. Er zit wel een hele rare lus in het wegdek naast de woonboerderij van Ton van de Pol, waarschijnlijk vanwege de overzichtelijkheid. Ook is de watergang langs dit traject verbreed. De Vrouwenweg zelf is nog niet berijdbaar. Ter hoogte van de Dr. van de Kolkstraat is het wegdek met de aansluiting op de Vrouwenweg er helemaal uit gehaald en wacht eveneens een asfaltlaag en een nieuw trottoir. Foto Kees van den Heuvel