Op de Van Speijkstraat in Nijkerk werd vrijdagmorgen 14 oktober een vieze lucht geroken. Omdat de bewoners meenden terpentine te ruiken werd de brandweer ingeschakeld. Het bleek uiteindelijk te gaan om een motor in een garage die benzine lekte. De plas benzine is afgedekt met zand. Foto Kees van den Heuvel