De zomervakantie is voorbij en de tijd is aangebroken om een frisse start te maken voor de tweede helft van het jaar 2023. De bewoners van de Gruno in Nijkerk deden dit door zaterdagavond 19 augustus een grote buurtbarbecue te organiseren. Voor de kinderen was er een luchtkussen neergezet. Foto Kees van den Heuvel


















