Vrijdag 18 november kreeg de politie een melding dat er een ongeval had plaatsgevonden in Nijkerk. Ter plaatse zagen zij veel schade maar gelukkig waren er geen gewonden. De veroorzakende partij bleek niet in het bezit van een geldig rijbewijs B. Tevens was de bestuurder nog maar 17 jaar oud. Er zijn twee voertuigen dermate beschadigd geraakt dat ze moesten worden afgesleept door Bergnet. De weg lag vol met glas en onderdelen van de twee voertuigen. De gemeente Nijkerk kwam ter plaatse om de rotzooi op de weg op te ruimen. Tegen de bestuurder zonder rijbewijs wordt een proces-verbaal opgemaakt en hij zal zich binnenkort moeten verantwoorden bij de officier van justitie. Foto Politie