Op zaterdag 27 juni 2026 vindt opnieuw de Bende van Niekark plaats. Net als voorgaande jaren wordt het muzikale evenement georganiseerd op het Plein in het centrum van Nijkerk. De organisatie is inmiddels gestart met de voorbereidingen en is op zoek naar enthousiaste bandjes en muzikanten die willen optreden.
De Bende van Niekark staat bekend als een laagdrempelig en gezellig muziekfestival, waar lokaal en regionaal talent de kans krijgt om zich te laten horen. Of je nu in een band speelt of solo optreedt: podiumervaring is niet vereist. Het motto is simpel: wij bieden het podium, jij de muziek.
Er is nog ruimte voor een aantal acts. Muziekstijlen zijn breed welkom, zolang live muziek en enthousiasme centraal staan. Deelname is een mooie kans om ervaring op te doen, publiek te bereiken en onderdeel te zijn van een sfeervol evenement in het hart van Nijkerk. Geïnteresseerden worden van harte uitgenodigd om contact op te nemen met de organisatie voor meer informatie.

















