Na het formele gedeelte, waarbij de gemeente Nijkerk een cheque ter waarde van 400 euro schonk, was het tijd voor feest bij de 40-jarige Hockeyclub Nijkerk. Er was een receptie annex reunie waar mensen elkaar ontmoetten en waarbij oude fotoalbums konden worden ingekeken. Verder was er een verloting met grote prijzen en een gezamenlijke maaltijd. De avond werd met muzikale omlijsting afgesloten. Foto Kees van den Heuvel


















