U heeft ze vast wel eens gezien. Vrijwilligers in gele hesjes die zwerfafval opruimen langs de kant van de weg in de gemeente Nijkerk. Om hen te bedanken voor hun grote vrijwillige inzet bood de gemeente Nijkerk hen woensdagavond 6 september een barbecue aan. Dat vond plaats bij het onderkomen van wijkbeheer op het Blekkerserf in Nijkerk. Eerst was er een toespraak en selfie van wethouder René Windhouwer en daarna was het smullen geblazen van de lekkernijen van Bokkers Catering. Binnenkort is het World Clean Up day en dan doen ook veel vrijwilligers mee. Foto Kees van den Heuvel