Op de Zelderseweg tussen Nijkerk en Barneveld is donderdagmorgen rond 08:55 uur een ongeval gebeurd. Brandweer, politie en ambulance rukten met spoed uit. Een vrouw reed vanuit Nijkerk richting Barneveld en moest uitwijken voor een vrachtwagen. Ze kwam vervolgens in de berm, sloeg om en knalde met de zijkant van de auto tegen een boom. De vrouw is door de brandweerlieden uit de auto bevrijd. Na stabilisatie is de vrouw per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De N301 is door het ongeval volledig afgesloten. Het voertuig werd door een bergingsbedrijf afgevoerd.

















