De gemeente Nijkerk leeft mee met de slachtoffers en nabestaanden van de aardbeving in Marokko. De gemeente Nijkerk: ,,De aardbeving in Marokko is een hartverscheurende ramp. Dit treft ons diep. We leven mee met allen die in Marokko getroffen zijn door deze ramp. Wij leven ook mee met de families van de slachtoffers in Marokko en met de inwoners in Nijkerk die nu in angst verkeren om hun dierbaren. U bent in onze gedachten.”

















