Zaterdagmorgen 29 oktober om 10.00 uur gingen de deuren van de Kruiskerk open voor de Bazar. Dit jaar kent de bazar een andere opzet. Leden van de kerk konden een ruimte van 9 vierkante meter voor € 7.50 huren om hun spullen te verkopen. De opbrengst van de verkoop konden ze zelf houden of doneren aan de Bazar. Vrijdagavond zijn alle stoelen uit de kerkzaal gehaald om de 34 deelnemers te kunnen plaatsen. Maar de meeste opbrengst komt natuurlijk van het rad van avontuur, de verkoop van koffie met iets lekkers, lekkere belegde broodjes en alles wat gratis door leden en sponsoren is aangeboden. Zoals veel dozen eieren, potten met zelfgemaakte advocaat, cake, ingevroren kip, en heel veel andere lekkernijen die gebakken waren. Naar verwachting is er volgend jaar weer een volwaardige bazar. Er is namelijk een opslagruimte gevonden. De opbrengst was met € 2.028,– aanzienlijk lager ten opzichte van voorgaande keren. Bron en foto’s Harry Koelewijn en Kees van den Heuvel