Op 14 februari (Valentijnsdag) vierde de Zonnebloem afdeling Hoevelaken de liefde. Dat gebeurde in zaal Rehoboth achter de dorpskerk dat in de steigers staat. De vele gasten werden getrakteerd op twee optredens van het zeemanskoor Nijkerks Welvaren. Tussendoor werd de aanwezigen snert met roggebrood aangeboden. Liefde gaat immers ook door de maag. Foto en bron Kees van den Heuvel