Bij Woonzorgcentrum De Pol in Nijkerk vond de afgelopen week een zomerweek plaats. Overal parasols, strandstoelen en strandattributen. Vrijdag 23 juni werd de zomerweek afgesloten met een groot feest. Buiten kon worden genoten van een draaiorgel, poffertjes en ijs en binnen was er een optreden van artiesten en waren kraampjes met etenswaren. Een groot deel van het feest werd aangeboden door Vriendenstichting Vivat. Foto Kees van den Heuvel