Voor de zesde keer vond afgelopen vrijdagavond het razendpopulaire Vrouwenevent plaats in de Fontein in Nijkerk. Ruim driehonderd vrouwen wisten de weg naar het kerkgebouw aan de Dominee Kuijpersstraat te vinden. Onder het thema: Ik heb mij lief verzorgde “Op en Top Vrouw” een prachtig liedjescabaret wat tot hilarische momenten leidde. Vooraf kon onder het genot van een kopje koffie of thee een kijkje worden genomen bij de diverse stands waar van alles voor onder andere het goede doel te koop was. N afloop kon er nog even worden nagepraat.


















