Het Engelse plein van Brasserie Kade 10 was het weekend van 21 en 22 april tot de laatste plaats uitverkocht voor de twee jubileumconcerten die het Zeemanskoor Nijkerks Welvaren hier gaf. Zaterdagavond was ook het complete fanfare orkest van het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps (NSFC) van de partij om het laatste concert in de reeks te ondersteunen. Nummers als: Laat me lekker gaan, Het slavenkoor en Jan Klaasen was trompetter werden samen gespeeld en gezongen. Na afloop van het concert werd er tot in de late uurtjes door gefeest.


















