De Nijkerkse zangvereniging Excelsior gaf afgelopen dinsdagavond haar traditionele kerstconcert in de Fonteinkerk aan de Dominee Kuypersstraat. Het koor bracht prachtige liederen ten gehore, versterkt door muzikale medewerking van Jeroen de Weeerdt op het orgel, Jonate Droogers op harp, celliste Armen van der Linden en Diana Abspoel en Henk Telling op hobo en vleugel. Algehele leiding was in handen van dirigent Martin de Jong.


















