Editie 2025 van het Buijtenhuis beachvolleybaltoernooi op het Plein in Nijkerk is woensdagavond 27 augustus gewonnen door team Net Niet. In de poule Gevorderden wonnen ze van de winnaar van vorig jaar Drost/Van de Veen. Bij de beginnersklasse won het team van Albert Heijn Van den Tweel en het team Holkerkeet werd tweede. Bij de semi-gevorderden werd het team van de Kroontjes kampioen en de Beachbitches won het zilver. Verder werd organisator Frank van de Veen extra in het zonnetje gezet door Gepko Hahn van de ReVoNij. Het toernooi, dat zondag 24 augustus van start ging, zorgde dagenlang voor sportieve strijd en zomerse gezelligheid in het hart van Nijkerk. Teams uit de regio streden avond na avond om een plek in de finale, wat woensdagavond resulteerde in spannende en sfeervolle wedstrijden. Vanaf donderdag is de organisatie van de feestweek in handen van de Stichting Plein Promotie Nijkerk. Morgenavond is er de Nacht van Nijkerk, Vrijdagavond is er de grote bingo en zaterdag is het plein opnieuw omgebouwd tot zandbak voor het touwtrekken. Foto en bron Kees van den Heuvel