Een wielrenner is maandag 10 november aan het einde van de middag gewond geraakt bij een ongeval met een andere fietser op de Putterstraatweg in Nijkerk. Dat bevestigt de politie. Het ongeval gebeurde rond 17.40 uur, ter hoogte van restaurant De Salentein. Volgens de politie kwamen de twee fietsers met elkaar in botsing, waarna beide tot val kwamen. De hulpdiensten rukten met spoed uit. Het slachtoffer is ter plaatse behandeld door ambulancepersoneel en vervolgens overgebracht naar het ziekenhuis. Over de ernst van het letsel is nog niets bekend. De andere fietser bleef ongedeerd. De politie heeft verklaringen opgenomen van betrokkenen en getuigen om de oorzaak van het ongeval te onderzoeken. Tijdens de hulpverlening was het fietspad tijdelijk deels afgesloten. Foto’s: Dayn van de Pol | 112 Nijkerk