Wethouder Audrey Rohen heeft zaterdagmorgen 18 februari het gerenoveerde Veld T geopend op het voetbalcomplex van Sparta Nijkerk. Dat is het veld ten noordoosten van de Sparta Kringloopwinkel. Onder meer is de grasmat helemaal vernieuwd en voorzien van nieuw kunstgras. Sparta Nijkerk wil graag een belangrijke voetbalclub zijn, ook voor de jeugd, en dat vergde een flinke investering, aldus voorzitter Johan Evers. Eerder werd met Veld B een nieuw kunstgrasveld aangelegd en ook het hoofdveld is recentelijk voorzien van nieuwe kunststof grassprieten. Sparta Nijkerk wacht nu nog een grote verbouwing van het clubgebouw. Foto Kees van den Heuvel


















