De Afvalbrigade Nijkerk ging op een regenachtige 1 april op pad om zwerfafval van straat te plukken. Ze werden daarbij geassisteerd door wethouder Rene Windhouwer die met de heren onder meer mee liep richting de Torenstraat. Foto Kees van den Heuvel
Het laatste nieuws dat je straks overal leest
De Afvalbrigade Nijkerk ging op een regenachtige 1 april op pad om zwerfafval van straat te plukken. Ze werden daarbij geassisteerd door wethouder Rene Windhouwer die met de heren onder meer mee liep richting de Torenstraat. Foto Kees van den Heuvel