Zanger Japio bracht vrijdagavond 21 juli gezelligheid op het Plein in Nijkerk tijdens de zomerse vrijdagavondconcerten. Dat deed hij samen met DJ Vino. Het werd allemaal als erg overweldigend ervaren in het centrum van Nijkerk, waarbij de volumeknop wellicht iets minder hard opengedraaid had kunnen worden. Volgende week vrijdag is Egbert Dijkhuis aan de beurt voor een concert. Foto Kees van den Heuvel


















