De CDA-fractie in Nijkerk krijgt nog steeds berichten dat inwoners de kruising Torenstraat/Venestraat als onveilig ervaren. De gemeente wil meedenken en een mobiele ‘smiley’ plaatsen om mensen erop te wijzen rustig aan te komen rijden. De vraag is nu: aan welke kant moet de smiley worden geplaatst? Op plek A of B? Of moet het waarschuwingsbord op een geheel andere locatie worden geplaatst?