Dennis van den Hoogen wordt voorgedragen als de nieuwe voorzitter van de Hockeyclub Nijkerk. Hij volgt Remco Nonkes op, die vier seizoenen lang was verbonden aan de hockeyclub. De benoeming wordt 6 januari aanstaande formeel tijdens de ALV van de vereniging. Dennis is beter bekend als eigenaar van een aantal horecazaken. Hij kreeg meer tijd doordat hij geen trainer meer is bij voetbalvereniging Sparta Nijkerk. ‘Ik wil wat voor Nijkerk betekenen. Onze dochter Ida hockeyt al meerdere jaren. Ik heb super veel zin in deze mooie en nieuwe uitdaging als voorzitter bij Hockeyclub Nijkerk.’ Foto Kees van den Heuvel

















