Het was erg druk dinsdagavond 10 januari in dorpshuis ’t Veense Hart in Nijkerkerveen waar mensen konden meepraten over het toekomstige groenbeleid van de gemeente Nijkerk. Suggesties konden worden gedaan om Nijkerk letterlijk meer te vergroenen en op de kaart te zetten. De gemeente had belangstellenden uitgenodigd om over dit onderwerp mee te denken en in gesprek te gaan. De gemeente Nijkerk was benieuwd hoe men het stedelijk groen beleeft en wat de mensen van de groene ruimte vindt: Wat is belangrijk? Wat moeten we behouden? Wat en hoe versterken we? En hoe werken we samen? Foto Kees van den Heuvel


















