Zo’n 450 wielerliefhebbers hebben zaterdag 28 december deelgenomen aan de Derry X-mas MTB/Gravelride, georganiseerd door De Burcht Cycling. Vanaf 9.00 kon worden gestart op de thuisbasis van NSC Nijkerk. Daarna ging de tocht richting Speuld en weer terug. Nadien was er veel vertier in de kantine van NSC waar Morris Blok Entertainment voor de vrolijke noot zorgde.


Veel deelnemers voor fietsfeestje Derry X-mas

















