Theo Schreur heeft zaterdag 18 mei als actief voetballer afscheid genomen van voetbalvereniging Sparta Nijkerk. Het afscheid was gearrangeerd in de rust van de competitiewedstrijd Sparta Nijkerk – DVS. Theo Schreur speelde zijn hele leven lang bij Sparta Nijkerk. Zijn laatste team was het zesde van Sparta. Met een dankwoord en een cadeau is afscheid genomen van deze ikoon. Theo Schreur mocht niet zo lang geleden ook al Perron’31 openen, het extra terras van de Ebbenhorst naast Sparta’s Rommelmarkt. Tekst: Kees van den Heuvel. Foto’s: Aalt Guliker.