Het stadsgolf toernooi georganiseerd door de Rotaryclub Nijkerk, is zaterdag 10 juni gewonnen door het team Shoot. Ze behaalden 179 punten en kregen bij Kade10 als eerste prijs een dinercheque van restaurant Menam. Overigens lukte het de teams niet om alle achttien holes vanwege de hitte te voltooien. Daarom is een gemiddelde gemaakt van beste prestaties. De opbrengst is nog niet bekend, maar die benadert de 10.000 euro. Eén van de goede doelen is dit jaar is de aanpak van laaggeletterdheid. Foto Kees van den Heuvel