De opbrengst van de statiegeldbonnen was de afgelopen maanden bestemd voor de Scouting Nijkerk en de buurtkastjes. In juni hebben is €1.038,10 opgehaald voor de buurtkastjes in Nijkerk. Namens hen mocht Anita Dokter de cheque in ontvangst nemen. Door de donaties kunnen de buurtkastjes weer goed gevuld worden. In juli is  €955,50 opgehaald voor de Scouting Nijkerk, zodat de Nijkerkse scouts weer de gaafste avonturen kunnen beleven in en rond hun clubgebouw in Doornsteeg. eigen foto