Over 2 weken staat het Nederlands Militair Vrouwenvoetbal elftal aan de start van het Militair Wereldkampioenschap voetbal vrouwen. Om in vorm te komen werken de dames een druk programma af. Deze week stonden ze oog in oog met het damesteam van Sparta Nijkerk VR1. Er werd in Nijkerk met 7-1 gewonnen van de Nijkerkse vrouwen. Foto Kees van den Heuvel


















