Donderdagavond 28 augustus repeteerde slagwerkgroep Hypercussion in de Nijkerkse sporthal Watergoor. Dat deden ze samen met collega slagwerkers uit Almere. Op de avond werd aan elkaar getoond wat ze in huis hebben. Slagwerkgroep Hypercussion bestaat 25 jaar en is een graag geziene band bij vele evenementen door het hele land. Ben jij slagwerker en lijkt het je leuk om aan te sluiten? Meldt je aan. Foto Kees van den Heuvel