Donderdag 6 juli was iedereen weer van harte welkom in het inloophuis van de Kruiskerk. Naast gezellig een kopje koffie of thee drinken was er ook een sjoelcompetitie. Daarnaast konden mensen er handwerken, koersballen of een ander spel spelen. Rond het middaguur werd afgesloten met een smaakvolle lunch met een heerlijke groentesoep. Foto Kees van den Heuvel