Dinsdagavond 4 juli had de Badmintonclub Nijkerk zijn laatste officiele speelavond voordat het zomerreces intreedt. Op deze avond werd een gezellig toernooi georganiseerd. Er werd afgesloten met een hapje en drankje in sportcafé Watergoor. Foto Kees van den Heuvel