Vrijdag 16 juni organiseerde de Nijkerkse Schaakclub een schaak-instuif op het plein. Iedereen die onder een warm zonnetje een partijtje wilde meespelen, was van harte welkom. Er waren schaakborden in alle vormen en maten. De grootste met supergrote schaakstukken stond op de grond. Daarnaast was er een demonstratieschaakbord waarop ieder half uur een nieuw schaakprobleem werd getoond. Onder de oplossers van ieder probleem werd een fles wijn verloot. Foto Kees van den Heuvel


















