Na zeven succesvolle jaren gaan voetbalvereniging sc Hoevelaken en hoofdtrainer Harry Oussoren uit elkaar. Met nadruk wordt gesteld dat de samenwerking tussen de spelersgroep en Harry na al die jaren nog altijd uitstekend was, toch heeft het bestuur in samenspraak met VTZ besloten dat het goed is om na 7 jaar afscheid van elkaar te nemen. De club kijkt met veel tevredenheid terug op deze periode, waarin driemaal een periodetitel werd behaald. Momenteel staat sc Hoevelaken tweede in de competitie en het streven is gericht op promotie naar de Tweede Klasse.
‘De vereniging, bestuur en VTZ zijn Harry erg dankbaar voor de wijze waarop hij de afgelopen jaren een sterk vernieuwde selectie heeft neergezet. Toen we 7 jaar geleden de eerste gesprekken hadden over opvolging van Jan van den Heuvel was duidelijk dat dat de belangrijkste opdracht zou worden. Er moest een goede doorstroming van JO19 naar de senioren worden behouden en liefst nog verbeterd. Op dit moment staat er een talentvolle groep, volledig opgeleid vanuit de eigen jeugd, wat aansluit bij de ambities van de vereniging. Met zelf opgeleide spelers doorstoten naar de Tweede Klasse zou voor velen in de vereniging een beloning zijn en een bekroning op het goede werk van Harry en zijn staf van de afgelopen jaren. De komende periode zullen we als vereniging zoeken naar een goede opvolger van Harry en zullen we Harry alle ruimte geven om zelf ook een mooie nieuwe uitdaging te vinden.’

















