Sandra van Leeuwen is aangesteld als nieuwe voorzitter van de Oranjevereniging Hoevelaken Koningin Wilhelmina. Maandagavond 12 juni kreeg ze in de Stuw de voorzittershamer overhandigd van vicevoorzitter Coosje van Rijswijk. Van Leeuwen heeft al 25 jaar bestuurservaring opgedaan. Ze is momenteel penningmeester van de Lotusgroep Nijkerk en de landelijke Lotusgroep. Ze ziet het als een uitdaging om de activiteiten van de Oranjevereniging Hoevelaken verder vorm te geven. Saamhorigheid en de schouders eronder zijn belangrijke eigenschappen van haar.  Tegelijk met haar aantreden werd afscheid genomen van de vorige voorzitter. Astrid Bakker kreeg bij haar afscheid een bos bloemen. Foto Kees van den Heuvel