Bij restaurant Het Sluishuys aan de Nijkerkse Zeedijk hebben afgelopen week straatwerkzaamheden plaatsgevonden. Het is de bedoeling dat aan de voorkant van het restaurant een terras wordt gerealiseerd. ‘Zo kunnen de mensen ook buiten zitten,’ aldus chef patron Erik Hendriksen. ‘Het terrein was tot dusver nog schots en scheef. Over anderhalve week is het helemaal klaar.’ Er komt een bedouintent en parasols. Bron en foto Kees van den Heuvel