Is-ie gestolen? Of stoort het iemand dat voetbalvereniging sc Hoevelaken inclusief wil zijn? Dat zijn de prangende vragen waar voorzitter Willem van Vliet voor staat. Hij ging kijken op sportpark Kleinhoven om de nieuwe JO19-1 aan het werk te zien en vervolgens bleek de Regenboogvlag te zijn verdwenen, terwijl de andere vlaggen nog hangen.  Van Vliet: ‘Ik word hier erg verdrietig van en wil graag voorzitter zijn van een club die er is voor iedereen. De regenboogvlag is weliswaar een symbool, maar wel een heel belangrijke in dezen. ‘ Foto Kees van den Heuvel