De radiostudio van A1 Mediagroep is zondag 25 juni in een verzengende hitte verhuisd van de begane grond naar de eerste etage. Op die manier kan de studio op de benedenverdieping worden opgeknapt en daarna geschikt worden gemaakt voor de nieuwe mengtafel die overigens iets minder plek inneemt als de oude. Dit betekent dat voorlopig alle radio-uitzendingen op de eerste verdieping worden gemaakt. Foto Kees van den Heuvel e.a.