Afgelopen weekeinde vierde de Rehobothschool in Nijkerk al haar 75-jarige jubileum met een drukbezochte reünie. Vrijdag 14 november waren de kinderen aan de beurt. Zij kregen allemaal lekkere patatjes en er was een voorstelling op school van poppentheater Poppen&Meer. Iedereen mocht in het groen naar school komen. Op het leerplein werd het schoollied gezongen. Groep 5-8 deed mee aan Mediamasters en gingen naar de gymzaal om de stormbaan te beklimmen. Foto Kees van den Heuvel