Op het tenniscomplex van Sparta Nijkerk zijn zaterdagmorgen de drie nieuwe padelbanen officieel ingewijd. Die zijn gerealiseerd op een stuk terrein ten noordwesten van het complex na een grondruil met de hondenclub. Een trotse voorzitter Sibert van Leeuwen knipte een net met tennisballen los en vanaf dat moment konden de padelbanen in gebruik worden genomen door de leden. Naast eigen gebruik, kunnen de banen ook gehuurd worden door bijvoorbeeld bedrijven. Na het openingsmoment werden nog drie sponsorcontracten getekend met Van Duinkerken, Gewoon Jans en Flex Bench die hun naam hebben verleend aan de drie padelbanen. Foto’s Kees van den Heuvel


















