Ben u er al klaar voor?: maandagavond 19 december trekt een grote colonne met verlichte trekkers door de gemeente Nijkerk. De start is bij Marcel Verhoef in Appel om 19.30 uur en rond 21.00 uur komt de stoet aan bij verzorgingscentrum De Pol in Nijkerk. Ondertussen gaat het gezelschap via de Blokhuizersteeg richting Hoevelaken.  Via de Koninginneweg zigzagt het gezelschap door de Westerdorpstraat, Stoutenburgerlaan en de Oosterdorpstraat. Via de Hogebrinkerweg koersen ze richting de Laakweg en via de Amersfoortseweg wordt ingestoken op de Nieuwe Kerkstraat. Omdat de Vrouwenweg dicht zit wordt de Van Dijkhuizenstraat gepakt om naar Nijkerk te reizen. Via de Amersfoortseweg wordt koers gezet naar de Torenstraat waar de drie verzorgingshuizen worden aangedaan.