De goede doelenactie Het Glazen Thuis heeft na een volle week actievoeren 38.134,90 euro opgehaald. Dat is een record. Vorig jaar werd nog ruim 37.000 euro opgehaald. De totale opbrengst werd zaterdagavond 17 december omstreeks 19.20 uur bekendgemaakt door het team van Dennis van den Hoogen.  Die was op zijn beurt hartstikke trots en liet ook nu zijn emoties de vrije loop. Want eerlijk gezegd hadden ze dit mooie resultaat in de crisistijd niet verwacht. Het team bestaande uit circa 50 vrijwilligers heeft circa 124 wensen weten te vervullen.  Sommigen waren anoniem en bij anderen kon heel Nijkerk meegenieten van de prachtige beeldverslagen. Eén ding staat vast: ook in 2023 komt er een editie van het Glazen Thuis. De medewerkers van het eerste uur hebben allen hun samenwerking toegezegd. Nadien was er nog een afterparty. Foto Kees van den Heuvel