De organisatie van Operatie Mobilisatie uit Nijkerk was donderdagmiddag 29 december naar het stadshart gekomen om in de plenzende regen een expressieve dans uit te voeren en met mensen op straat gesprekken aan te knopen. Deze Evangelische organisatie dat zijn hoofdkantoor heeft op de Van ’t Hoffstraat, wil meebouwen aan levende gemeenschappen van Jezus-volgers binnen het bereik van ieder mens. Zij maken het Evangelie hoorbaar, zichtbaar, tastbaar en richten zich actief op het opzetten van nieuwe gemeenschappen. Hiervoor mobiliseren ze christenen in Nederland door ze te inspireren en toe te rusten om in de voetsporen van Jezus discipelmakers te worden. Foto Kees van den Heuvel