Op de eerste dag van de goede doelen actie van het Glazen Thuis in Nijkerk is een eerste voorlopige opbrengst bekend gemaakt. Penningmeester Aalt van de Bunt maakte een bedrag bekend van €3.008,20. Dat was de stand tot 12.00 uur. Maar nadien werden nog tal van nieuwe cheques ingediend. De actie loopt tot en met zaterdag 17 december. Rond 19.00 uur wordt dan de eindstand bekend gemaakt. Met het geld worden personen of organisaties verwend in Nijkerk en Barneveld die in deze energiecrisis wel een beetje energie kunnen gebruiken door middel van een steuntje in de rug of het vervullen van een wens. Foto Kees van den Heuvel


















