De Nijkerkse Gymnastiekvereniging Excelsior organiseerde zaterdag 10 juni onderlinge wedstrijden. Dat begon voor de allerkleinsten met het Nijntje Beweegfeest, waarbij een oorkonde (diploma 1 of 2) kon worden verkregen. Later waren er wedstrijden tussen de selectieleden en de recreatieve turners. De verrichtingen in Sporthal Watergoor werden gadegeslagen door een tribune vol trotse familieleden. Foto Kees van den Heuvel