Een Nijkerkse vrouw heeft zich vrijdagavond opgesloten in haar slaapkamer, omdat ze met de dood werd bedreigd door haar zoon (22) en haar echtgenoot. De vrouw was woonachtig in een woning in Groot Corlaer. Toen de politie arriveerde keerden de man en zijn zoon zich tegen de agenten. Wijkagent Menno Kramer: ‘De beide mannen waren dronken en erg vervelend. Ze scholden mij en mijn collega’s uit voor mongolen, flikkers, kankerhoeren en nog veel meer.’ Beide gezinsleden zijn aangehouden op verdenking van bedreiging met de dood en belediging.