De scootmobielclub Scoot Angels uit Nijkerk was dinsdag 26 augustus weer op pad. Ze namen deel aan het evenement Nijkerk Doet en Ontmoet en reden vanaf de Grieglaan voor een mooie tocht van circa twee uur door Nijkerk en omgeving. Gehoopt werd dat nieuwe gebruikers van scootmobiels zich zouden aansluiten bij de club, maar nieuwelingen waren er helaas niet. Dus deed Margreet Koele de groep uitgeleide nadat iedereen eerst op koffie of thee was getrakteerd. Foto Kees van den Heuvel


















