Het zeemanskoor Nijkerks Welvaren heeft het jaar 2022 op zaterdagmiddag 31 december afgesloten met een concert in verzorgingscentrum Sint Jozef. De zaal van het verzorgingscentrum zat helemaal vol. En zelfs hun oud-directeur Jacq Overkamp keerde terug in Sint Jozef, maar nu verkleed en zingend als kok. Foto Kees van den Heuvel


















