De ‘Meet and Greet’ van Nijkerkse hulpdiensten op het Skatepark in de Nijkerkse woonwijk Paasbos is ondanks de regen druk bezocht. Zowel de brandweer, politie, handhaving en de ambulance waren aanwezig. Iedereen kon de voertuigen van binnen bekijken en achter het stuur zitten. Ook kon je met de hulpverleners op de foto. Menno Kramer, de wijkagent van Paasbos, deelde een verrassingszak uit aan de kinderen met informatie, stickers en tekeningen. Foto’s Kees van den Heuvel en Jabca Bakker




















