Liefst 43 jaar stond Herman van Deelen voor de klas van de Maranathaschool en het is nu tijd om met pensioen te gaan. Hij werd donderdagmorgen 6 juli met versierde fietsen opgehaald en reed van de noodlocatie op de Bizetlaan naar het hoofdgebouw op de Grieglaan. Daar aangekomen werd hij door zijn eigen groep 5 overladen met cadeaus. Vervolgens werd hij met bezems de school ‘uitgeveegd’.  Foto Kees van den Heuvel